Wariograf? Czy można go oszukać?

WariografJak wygląda badanie wariografem? Czy można go oszukać? Dlaczego kojarzy się z "magicznym" wykryciem kłamstwa? Dlaczego jest tak popularne, również wśród pracodawców, jak i małżonków?

Więcej…

   

Publiczne prawo gospodarcze - geneza i specyfika

Publiczne prawo gospodarczePubliczne prawo gospodarcze to bez wątpienia jedna z bardziej skomplikowanych dyscyplin polskiego prawa. Świadczyć o tym może chociażby fakt, iż na studiach prawniczych pojawia się dopiero na III lub IV roku. Czym zajmuje się publiczne prawo gospodarcze? Jaka jest różnica pomiędzy prawem publicznym a prywatnym? I wreszcie - co wyróżnia prawo gospodarcze spośród pozostałych dyscyplin?

Więcej…

   

Co mogą nam powiedzieć prognozy marketingowych guru na przyszły rok

Prognozy marketingoweW opracowaniach branżowych ekspertów pewnie pojawi się zaraz wiele wróżb dotyczących kształtu rynku marketingowego i e-commerce w Polsce. Końcówka roku i początek nowego zazwyczaj obfituje w tego rodzaju podsumowania i prognozy. W jaki sposób odczytywać przepowiednie? Czy na ich podstawie weryfikować swoje plany?

Więcej…

   

6 mitów pozycjonowania w wyszukiwarkach

PozycjonowanieOsoby niezorientowane w tematyce SEO często nie wiedzą, co tak naprawdę wpływa na utrzymanie satysfakcjonującej pozycji w sieci. Nic dziwnego, że w swoich działaniach popełniają wiele błędów lub niepotrzebnie ufają firmom SEO, które proponują usługi mało efektywne i krótkotrwałe. Warto zastanowić się nad najpopularniejszymi mitami dotyczącymi pozycjonowania w wyszukiwarkach. Nie da się ukryć, że znajomość ich funkcjonowania może pomóc w utrzymaniu popularności danej strony internetowej.

Więcej…

   

Jak prowadzić działania remarketingowe za pomocą Google AdWords?

Działania remarketingoweBardzo ważnym elementem marketingu są działania remarketingowe, w pewnym sensie zwrotne, a więc nastawione na te osoby, które w jakiś już sposób zainteresowały się daną marką (kupiły produkt, wysłały zapytanie bądź tylko przeglądały ofertę). Strategie przeprowadzone w środowisku wirtualnym, będą w najbardziej ogólnym ujęciu nastawione na osoby, które odwiedziły już daną stronę. Istnieje wiele pomocnych narzędzi do realizacji remarketingu. W tym artykule przyjrzymy się temu, jak prowadzić działania remarketingowe za pomocą Google AdWords.

Więcej…

   

Więcej artykułów…