Twoja firma

Stań się ulubionym kontrahentem swoich dostawców - czyli jak wykreować wizerunek dobrego płatnika

KontrahentNa polskim rynku panuje zła dyscyplina płatnicza. Przedsiębiorcy nie otrzymują pieniędzy za wystawione faktury na czas i sami również nie płacą w terminie. Są jednak sposoby, by poprawić płynność finansową firmy, a co za tym idzie - stać się ulubionym kontrahentem swoich dostawców.

Więcej…

 

Jak zdobyć rozgłos - publicity. Jak wzmocnić PR?

Jak zdobyć rozgłos - publicity? Jak wzmocnić PR? Notka w gazecie albo wzmianka w lokalnej telewizji mogą dać twojemu przedsiębiorstwu duże wzmocnienie PR. Dla początkujących w temacie Public Relations, zostały opracowane pewne podstawowe wskazówki.

Więcej…

   

Jak wykorzystać email marketing w biznesie?

E-mail marketingE-mail marketing jest jedną z obecnie najczęściej stosowanych form reklamy on-line. Prawidłowo zrealizowany przynosi korzyści finansowe dla prowadzonego biznesu i pomaga nawiązać stałą relację z wartościowymi Klientami. Wykorzystanie mail marketingu w biznesie nie należy jednak do zadań prostych. Samo wysyłanie wiadomości do przypadkowych odbiorców może przynieść efekt zupełnie odwrotny od zamierzonego. Prowadzone działania winny więc być poparte szczegółową analizą i solidnymi danymi. Jak wykorzystać mail marketing we własnym biznesie? Jakie działania przynoszą zyski a jakie generują straty? Jak powinien zostać zrealizowany mailing by zwiększyć sprzedaż sklepów internetowych lub firm usługowych? Poniżej przygotowaliśmy dla Was krótki poradnik, w którym znajdziecie odpowiedź na wszystkie pytania.

Więcej…

 

Kiedy usunąć dane osobowe z e-sklepu? O retencji

E-sklepKażdy administrator danych osobowych jest zobowiązany do regularnej inwentaryzacji zasobów, którymi zarządza. Podczas niej ocenia czas i cele, w jakich dane osobowe są przetwarzane. Jak oszacować czas przechowywania danych i od czego on zależy?

Więcej…