Twoja firma

Jak zdobyć klienta dzięki systemowi CRM?

CRMKażdemu pracującemu w branży e-commerce zależy na dużej ilości pozyskiwanych leadów (czyli potencjalnych klientów), którzy mają szansę stać się stałymi klientami firmy. Lead, to mówiąc najprościej, każda osoba, która wykaże zainteresowanie naszym produktem lub usługą. Czyli wypełni formularz rejestracyjny, poda swoje dane osobowe, żeby otrzymać newsletter, doda produkt do koszyka etc. Powstają więc dogodne warunki, żeby rozpocząć proces sprzedażowy.

Więcej…

 

Marketing sklepu internetowego: Zrób To Sam

Marketing sklepu internetowegoNawet najlepszy, najbardziej funkcjonalny i najpiękniejszy sklep internetowy nie odniesie sukcesu bez odpowiedniej reklamy. Niestety profesjonalne kampanie reklamowe są drogie i często nieefektywne. No, chyba, że zrobisz je samemu...

Więcej…

   

Jakie narzędzia pomogą monitorować ruch na stronie?

Monitorowanie ruchu na stronieAby kampania SEO była skuteczna, należy wykorzystać szereg narzędzi analitycznych, które pozwolą na zgromadzenie informacji o obecnej widoczności i dostępności strony w sieci. Badając ruch sieciowy na stronie, możemy sprawdzić jakie kategorie oraz podstrony są najczęściej odwiedzane przez internautów.

Więcej…

 

Blog firmowy. Dlaczego Twoja firma powinna go mieć?

Blog firmowyDzisiejsi konsumenci w coraz większym stopniu opierają swoje decyzje zakupowe o opinie i informacje znalezione w sieci. Jak dostarczyć im je w taki sposób, żeby nie poczuli się zaszczuci reklamami? Odpowiedź jest prosta: poprzez blog firmowy.

Więcej…

   

Więcej artykułów…